Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.

Podrgnite česen po stopalih … in v ustih boste že kmalu začutili znan okus!

Ali ste vedeli, da lahko okušamo tudi s stopali? Če mislite, da gre za nekakšno čudno šalo, se lahko o resničnosti te trditve precej hitro prepričate sami.
Zdravje & prehranaBolečine v vratu in ramenih

Bolečine v vratu in ramenih

MORDA VAS ZANIMA

Se vam je že kdaj zgodilo, da ste se zbudili z bolečinami v vratu ali ramenih? Verjetno ste spali v čudnem položaju, zjutraj pa ste čutili posledice. Tudi več ur trajajoče delo na računalniku ima lahko za posledice tovrstne bolečine, ki nastanejo zaradi dolgotrajnega nespremenjenega položaja. Preverite, na kakšen način si lahko pomagate kar sami.

- Oglas -

Bolečine v vratu in ramenih

Prva pomoč s toploto

Mnogi med nami imamo doma grelno blazino, lahko pa uporabimo tudi steklenico z vročo vodo ali vročo brisačo. Toplota pomaga ublažiti bolečine na prizadetem mestu, zmanjša napetost v mišicah, pomaga pri okrnelih sklepih in pospeši celjenje. Tudi 20-minutna vroča kopel vam bo pomagala.

Masaža

Če nimate nikogar, ki bi vas zmasiral, to lahko storite kar sami. S prsti pet minut enakomerno in ne preveč močno pritiskajte na boleče mesto. Postopek ponovite do petkrat na dan in bolečine bodo konec dneva že precej manjše. Pri masaži lahko uporabite sivkino olje, ki ima precejšnje sprostitvene učinke.

Raztezajte se

Če imate probleme z bolečinami v ramenih, vzemite v roko 400-gramsko konzervo, nato pa se sklonite tako, da bodo noge iztegnjene, obremenjena roka pa bo visela prosto navzdol. Ramenske mišice sprostite, z roko pa narišite navidezno osmico. Vajo ponovite petnajstkrat, nato enako storite še z drugo roko. Z vsakodnevnim raztezanjem boste pravzaprav naredili še največ, saj boste le tako ohranili primerno moč in prožnost ramenskih mišic. Tako bo možnost, da se boste “zaležali” in se zbudili z bolečinami v ramenih in vratu, precej manjša.

- Oglas -

Poskusite lahko tudi z joga vajami, ki smo jih pripravili za vas in jih lahko izvajate na delovnem mestu:

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×