To je največja slabost vašega astrološkega znamenja …

Preverite, katera je največja slabost astrološkega znamenja, v katerem ste rojeni, in kako jo lahko premagate.

Bolečine v sklepih: 13 nasvetov za ublažitev težav

Bolečine v sklepih postajajo vse bolj razširjene. V določenih primerih so to zgolj začasne bolečine, vendar pa gre pogosto tudi za tipičen znak resnejših bolezni.

Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.
Zdravje & prehranaAli pojeste dovolj beljakovin?

Ali pojeste dovolj beljakovin?

MORDA VAS ZANIMA

Vseskozi nas opozarjajo, da moramo pojesti dovolj sadja in zelenjave, mnogo ljudi pa zaužije premalo drugih skupin živil, ki so prav tako pomembna za delovanje telesa.

- Oglas -

Beljakovine

Ne pozabite na hrano, ki je bogata s proteini

Pogostokrat pozabimo na vnos beljakovin. Telo nam lahko to začne kmalu sporočati. Priporočena dnevna količina beljakovin je sicer med 46 do 56 g, a če ne jeste prave hrane, jih lahko kaj hitro zaužijete premalo. S starostjo se potreba po beljakovinah nekoliko zniža, vendar ne bistveno.

Naše telo samo proizvaja beljakovine, ki jih potrebuje, vendar moramo gradnike teh beljakovin vnesti s hrano. S proteini bogata hrana je skoraj vsa hrana živalskega izvora – mleko, sir, jogurt, jajca, meso. Beljakovine vsebujejo tudi stročnice in oreščki – fižol, leča, čičerika, grah, arašidi, lešniki … Bodite pozorni na naslednje znake, ki vam lahko nakazujejo, da jeste premalo beljakovin.

Hrepenite po sladkarijah in ste vedno lačni

Beljakovine pomagajo uravnavati normalen nivo krvnega sladkorja čez dan. Hrepenenje po sladkem in pogosta lahkota pa sta lahko znak nihanja ravni krvnega sladkorja. Zaradi nihanja krvnega sladkorja se lahko počutite razdraženo ali raztreseno. Premislite, kdaj ste nazadnje pojedli kaj beljakovinskega.

Vaše mišice so šibke

- Oglas -

Če vam težavo predstavlja že nošenje vrečke iz avta do hladilnika, je to lahko znak, da v vaši prehrani primanjkuje beljakovin. Če namreč ne pojeste dovolj beljakovin, bo telo začelo porabljati svoje beljakovine iz mišic.

Izpadajo vam lasje

Beljakovine imajo veliko vlogo pri rasti las in pripomorejo, da so vaši lasje močni. Če se vam zdi, da vam izpada več las kot običajno, je razlog lahko prehrana s premalo beljakovinami.

Nenavadna utrujenost

Če ste utrujeni ob času, ko nikoli niste bili, na primer sredi popoldneva ali večera, preverite, če je vaš jedilnik vseboval proteine.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×