Blaž Švab: Peti je treba tudi o odnosu do dežele, v kateri živiš

Blaž Švab, ki je z nastopanjem povezan že od mladih let, je skozi svoje delo dozorel in vlogi pevca dodal tudi mnoge druge kvalitete, zaradi katerih je priljubljen tako pri mlajših kot starejših generacijah.

Vpliv kemikalij na delovnem mestu na plodnost

V zadnjih desetletjih se v strokovni in laični javnosti vse več govori o številnih primerih neplodnosti, ki prizadene pare v reproduktivni dobi.

Ateroskleroza precej razširjena med odraslimi

Ateroskleroza je izjemno razširjena težava pri odraslih – tudi pri tistih brez diagnosticirane srčne bolezni oziroma očitnih simptomov.

Psihobiotiki – probiotiki, ki so še posebej koristni za možgane in duševno zdravje

Psihobiotiki so probiotiki, ki imajo še posebej pozitiven vpliv na naše možgane oziroma kognitivne sposobnosti.

Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.
Zdravje & prehranaAli pojeste dovolj beljakovin?

Ali pojeste dovolj beljakovin?

MORDA VAS ZANIMA

Vseskozi nas opozarjajo, da moramo pojesti dovolj sadja in zelenjave, mnogo ljudi pa zaužije premalo drugih skupin živil, ki so prav tako pomembna za delovanje telesa.

- Oglas -

Beljakovine

Ne pozabite na hrano, ki je bogata s proteini

Pogostokrat pozabimo na vnos beljakovin. Telo nam lahko to začne kmalu sporočati. Priporočena dnevna količina beljakovin je sicer med 46 do 56 g, a če ne jeste prave hrane, jih lahko kaj hitro zaužijete premalo. S starostjo se potreba po beljakovinah nekoliko zniža, vendar ne bistveno.

Naše telo samo proizvaja beljakovine, ki jih potrebuje, vendar moramo gradnike teh beljakovin vnesti s hrano. S proteini bogata hrana je skoraj vsa hrana živalskega izvora – mleko, sir, jogurt, jajca, meso. Beljakovine vsebujejo tudi stročnice in oreščki – fižol, leča, čičerika, grah, arašidi, lešniki … Bodite pozorni na naslednje znake, ki vam lahko nakazujejo, da jeste premalo beljakovin.

Hrepenite po sladkarijah in ste vedno lačni

Beljakovine pomagajo uravnavati normalen nivo krvnega sladkorja čez dan. Hrepenenje po sladkem in pogosta lahkota pa sta lahko znak nihanja ravni krvnega sladkorja. Zaradi nihanja krvnega sladkorja se lahko počutite razdraženo ali raztreseno. Premislite, kdaj ste nazadnje pojedli kaj beljakovinskega.

Vaše mišice so šibke

- Oglas -

Če vam težavo predstavlja že nošenje vrečke iz avta do hladilnika, je to lahko znak, da v vaši prehrani primanjkuje beljakovin. Če namreč ne pojeste dovolj beljakovin, bo telo začelo porabljati svoje beljakovine iz mišic.

Izpadajo vam lasje

Beljakovine imajo veliko vlogo pri rasti las in pripomorejo, da so vaši lasje močni. Če se vam zdi, da vam izpada več las kot običajno, je razlog lahko prehrana s premalo beljakovinami.

Nenavadna utrujenost

Če ste utrujeni ob času, ko nikoli niste bili, na primer sredi popoldneva ali večera, preverite, če je vaš jedilnik vseboval proteine.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×