Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.

Na vidiku nova pomoč za osebe z endometriozo

Endometrioza je bolezenska motnja, za katero je značilno pojavljanje tkiva, katerega lastnosti so zelo podobne maternični sluznici, zunaj maternice.

Ne dopustite, da vas zamera razžre od znotraj

Zamera je lahko povezana z zelo konkretnimi dogodki – na primer z izdajo ali ponižanjem.

Govorjenje med spanjem: kaj je krivo za ta pojav?

Govorjenje med spanjem se zdi na prvi pogled predvsem komično. Osebe, za katere se izve, da ponoči rade »poklepetajo same s sabo«.

Psi v povprečju razumejo kar približno 90 človeških besed in fraz

Psi v povprečju razumejo približno 90 človeških besed in fraz.

Popolna nedelja za dober začetek naslednjega tedna

Nedelja je sicer za mnoge ljudi dela prost dan, vendar so osebe, ki nedeljo dojemajo kot svoj najljubši dan v tednu, precej redke.
Zdravje & prehranaAjdova kaša z gobami, jabolki in orehi

Ajdova kaša z gobami, jabolki in orehi

MORDA VAS ZANIMA

Ajda vsebuje veliko beljakovin, poleg tega je bogat vir B vitaminov. V njej najdemo veliko mineralnih snovi, npr. cinka, bakra, magnezija in selena, poleg tega vsebuje tudi flavonoide, ki so naravni antioksidanti in delujejo protibakterijsko. Tudi gobe vsebujejo veliko beljakovin, poleg tega imajo zelo malo kalorij. V gobah se nahajajo še cink, železo, vlaknine in esencialne aminokisline, vitamine in minerale in veljajo za naravne probiotike. Jabolka so zakladnica vitaminov, vlaknin in antioksidantov. Največkrat jemo sveža, vendar pa lahko kuhana ali pečena zelo obogatijo našo kuhinjo. Ne uporabljajo se namreč samo pri sladicah, lahko jih damo tudi v solate in slane jedi. Orehi vsebujejo polinenasičene maščobne kisline, od tega pretežno linolno in alfa-linolensko kislino. V njih se nahaja tudi veliko vlaknin in imajo antioksidativne lastnosti.

- Oglas -

Ajdova kaša z jabolki in orehi

Potrebujemo:

  • 250 g ajdove kaše,
  • 300 g poljubnih gob (jurčki, lisičke, šitake, šampinjoni),
  • eno rdečo čebulo,
  • eno jabolko,
  • 50 g orehov,
  • 2 žlici oljčnega olja,
  • žlica kokosove maščobe,
  • strok česna,
  • šopek peteršilja,
  • sol po okusu.

Ajdovo kašo skuhamo in pustimo, da se ohladi. Čebulo narežemo na tanke lističe in pražimo na oljčnem olju 5 minut, da porumeni. Dodamo strt česen in narezane gobe in popramo in solimo, da spustijo vodo. Pražimo približno 15 minut, občasno premešamo. Medtem ko se gobe pražijo, orehe zdrobimo na manjše koščke, jabolko pa izkoščičimo in narežemo na krhlje. Segrejemo kokosovo maščobo in jabolčne krhlje popečemo iz obeh strani do zlatorjave barve. Ko so gobe skuhane, dodamo ajdovo kašo in nasekljan peteršilj, dobro premešamo in pražimo še kakšno minuto ali dve. Po potrebi jed še dosolimo. Ajdovo kašo damo na krožnik, jo obložimo s pečenimi jabolčnimi krhlji in potresemo z orehi. Zraven se prileže zelje v solati.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×