8 znakov dehidracije

    Poletje je čas , ko se žeja oziroma želja po tekočini hitro pojavi – niti pod razno je ne smemo spregledati. Najbolje je, da jo »pogasimo« z navadno vodo saj je le ta naravni vir zdravja. Še več – je vir življenja! V primeru, da svojega telesa ne poslušate in mu ne naklonite zadosti tekočine lahko »neposlušnost« privede do dehidracije ali celo hujših zdravstvenih posledic. V nadaljevanju vam tako ponujamo seznam najbolj pogostih znakov dehidracije, ki jih ne smete spregledati!

    Suha usta

    Najpogostejši znak žeje se kaže z izsušeno ustno votlino (vred z jezikom). Če imate precej suha usta to lahko pomeni, da pijete premalo tekočine. Povečajte vnos le te vsaj za dva ali tri kozarce vode!

    Dehidracija

    Suhe oči

    Pomanjkanje vode v telesu se lahko kaže tudi skozi suhe ter srbeče oči, ki lahko postanejo celo rdeče.

    Bolečine v sklepih

    Vretenca in hrustanec vsebujeta vsaj 80% vode. Če želite preprečiti neprijetno mravljinčenje in pekoč občutek v kosteh, vsakič ko se premaknete je lahko to delno tudi posledica pomanjkanja vode v telesu.

    Izsušena koža

    Koža je naš največji organ zato za pravilno »delovanje« potrebuje zadostno količino vode. Suha in razdražena koža je eden izmed prvih znakov dehidracije in lahko povzroči resne težave. Pomanjkanje vode namreč zmanjšuje sposobnost organizma, da se poti in s tem odstranjuje strupe iz telesa.

    Občutek izčrpanosti

    Utrujenost in zaspanost sta tudi dva možna znaka pomanjkanja vode v telesu. Ko uživate manjše količine vode si manko telo 2spšosodi« od drugih organov, zato se posledično slabo počutite.

    Zmanjševanje mišične mase

    Mišice vsebujejo veliko količino vode. Dovod zmanjšane količine le te lahko posledično pomeni tudi zmanjšanje mišične mase. Redno pitje vode bo tako dalo telesu dovolj energije, da se upre vročini in povečanemu naporu.

    PREBERITE TUDI:  Začenja se sezona klopov – poskrbite za zaščito!

    Občutek občutka lakote

    Dehidracija lahko možgane prepriča v to, da je naše telo lačno četudi temu ni tako. Hrana brez zadostne količine vode namreč upočasni presnovo in povzroča nastanek maščobnih oblog.

    Zmanjšana potreba po stranišču

    Če na dan ne urinirate vsaj štirikrat do sedemkrat potem je to znak, da telesu ne dajete zadostne količine vode. Znak dehidracije je tudi temnejša barva urina.

    Preberite si tudi, zakaj je dobro piti vodo tudi, ko niste žejni v članku TUKAJ.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte