Vse, kar ste želeli vedeti o shujševalnih tabletah

Shujševalne tablete je mogoče razdeliti v dve osnovni skupini. Tako poznamo shujševalne tablete, ki vam jih lahko predpiše samo zdravnik, in tablete za hujšanje, ki jih je mogoče kupiti brez recepta.

Mikroplastika prvič odkrita tudi v človeški krvi

Mikroplastika je bila namreč prvič v zgodovini odkrita celo v človeški krvi.

Kakav pred vadbo za manj napora in več motivacije

Za pozitivne učinke kakava naj bi bili zaslužni predvsem flavanoli. Gre za izjemno koristne bioaktivne spojine, ki so znane po pozitivnem vplivu na prekrvavitev.

Težave s spanjem pri otrocih: 5 korakov do kakovostnejšega spanca

Kako lahko kot starši poskrbite, da bo motenj spanja pri vašem otroku čim manj?

Bulgurjeva solata z zelenjavo (tabbouleh)

Recept za odlično bulgurjevo solato z zelenjavo (tabbouleh).

Izkušnja skorajšnje smrti – več kot samo halucinacija

Opisi izkušnje skorajšnje smrti so malodane univerzalni, saj so si med sabo zelo podobni, ne glede na kulturno okolje in druge okoliščine.

Večina ljudi misli, da se prehranjuje precej bolj zdravo, kot se v resnici

Ali menite, da je vaša prehrana zdrava? Verjetnost za to, da se motite, je precejšnja, vsaj če sklepamo po novi raziskavi.

Blazina, ki diha – nov izum za pomoč pri anksioznosti

Blazino so razvili raziskovalci z univerze v Bristolu. Osnovni cilj je bila izdelava splošno dostopne naprave za pomoč pri anksioznosti, ki jo bo mogoče uporabiti kadar koli in kjer koli.
Zdravje & prehrana5 z magnezijem bogatih živil, ki poskrbijo za boljši spanec

5 z magnezijem bogatih živil, ki poskrbijo za boljši spanec

MORDA VAS ZANIMA

Kakovosten spanec je ena od osnov dobrega zdravja in počutja. Na žalost pa so težave s spanjem izjemno pogoste. Včasih so povezane s precej kompleksnimi vzroki, v določenih primerih pa je lahko razlog zanje precej banalen. Eden od razlogov, zakaj zvečer težko zaspite, so lahko na primer neustrezne prehranjevalne navade pred odhodom v posteljo. Opozorila, da ni dobro, da so naši večerni obroki preobilni, so zelo pogosta.

- Oglas -

Pretirano kalorični obroki nas lahko namreč obtežijo in povzročijo precej prebavnih težav, ki ovirajo dober spanec. Vendar pa to seveda še ne pomeni, da je dobro, da odhajate spat lačni. Tudi to ima lahko namreč negativen vpliv na vaš spanec. Pomembno je torej, da najdete zlato sredino. Za večino so idealni manjši prigrizki pred spanjem, ki preprečijo čezmerno sproščanje kortizola. Ko naše telo porabi vse vire energije, se namreč začne pospešeno sproščanje omenjenega stresnega hormona, kar lahko seveda povzroči nemalo težav s spanjem. Še posebej priporočljivo je, da si pred spanjem privoščite prigrizek, ki vsebuje živila, bogata z magnezijem …

1. Mandlji

Znano je, da imajo lahko pretirano mastni obroki negativen vpliv na naš spanec, vendar velja to predvsem za obroke, ki vsebujejo nezdrave, močno procesirane maščobe. Če boste posegli po polnovrednih virih zdravih maščob, bo učinek povsem drugačen. Zelo dobra izbira za prigrizek pred spanjem so na primer mandlji, med drugim tudi zaradi dejstva, da vsebujejo precej magnezija – minerala, ki je izjemno pomemben za naš živčni in mišični sistem. Magnezij lahko tako pomaga pri umiritvi in sprostitvi mišic, posledično pa pri tem, da lažje zaspite. Precejšnje količine magnezija pa lahko najdemo tudi v nekaterih drugih vrstah oreščkov. Dober vir so na primer tudi brazilski oreščki.

2. Bučna semena

Podobno kot za mandlje in brazilske oreščke velja tudi za bučna semena: čeprav vsebujejo kar precej maščob, gre za odličen večerni prigrizek, ki prispeva k boljšemu spanju. Ena porcij bučnih semen vsebuje kar približno 168 mikrogramov magnezija. Če pred televizorjem običajno grizljate čips in podobne slane prigrizke, so bučna semena vsekakor precej boljša izbira.

3. Banane

Pogoste lahko slišimo, da sadje pred spanjem ni najbolj priporočljivo. To, ali je smiselno upoštevati omenjeni napotek ali ne, je odvisno predvsem od občutljivosti vašega želodca. Toda tudi če vam uživanje drugega sadja v večernih urah povzroča težave, banane najverjetneje nimajo podobnega učinka. Tako si jih lahko praviloma brez težav privoščite pred spanjem. Še več: banane so pravzaprav odlična izbira za večerni prigrizek, saj poleg magnezija vsebujejo tudi precej kalija, ki prav tako učinkuje zelo pomirjajoče.

4. Temna čokolada

- Oglas -

Precejšnje količine magnezija lahko najdemo tudi v presnem kakavu. To je eden od razlogov, zakaj čokolada ni nujno nezdrava pregreha, ampak je lahko celo koristna. Seveda velja to izključno za temno čokolado, ki vsebuje malo ali nič sladkorja in čim višji delež kakava. Obenem pa je pomembno, da pri količini ne pretiravate: košček ali dva bosta povsem dovolj.

5. Čičerika

Zelo dober vir magnezija pa je tudi čičerika, ki si jo lahko pred spanjem privoščite v različnih oblikah. Ena od možnosti je humus, v katerega lahko pomakate na koščke narezano zelenjavo. Kuhano čičeriko lahko tudi začinite po okusu in jo popečete v pečici. Tako boste dobili okusen, zdrav in prijetno hrustljav prigrizek, bogat z magnezijem in drugimi koristnimi hranili. Še ena možnost pa je na primer krožnik zelenjavne enolončnice z dodatkom čičerike.

Preberite tudi: Magnezij – mineral za zdravje in dobro počutje

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×