12 ur nočnega postenja spodbuja hujšanje

Ključ do kurjenja maščob med spanjem je postenje. Ko pojeste večerjo, pred naslednjim obrokom ne jejte dvanajst ur – na tak način se boste izognili polnočnim malicam, poživili in regenerirali telo. Preberite, zakaj.

Telo potrebuje približno osem ur za celovito presnovo hrane, ki jo zaužijemo podnevi. V naslednjih štirih urah se telo začne regenerirati – odstranjuje odmrle celice in jih nadomešča z novimi in za svoje delovanje porablja shranjeno glukozo, ki kuri odvečno maščobo in spodbuja delovanje možganov. Če telesu omogočite, da si za dvanajst ur »odpočije« od predelave hrane, se bo v njem pričel postopek regeneracije, vi pa se boste zbujali naspani in polnejši energije.

Hujšanje ponoči

Kaj boste pridobili vi?

Tak način postenja, če se ga redno držimo, prinaša številne pozitivne učinke na zdravje. To so:

  • učinkovitejša presnova hranil, ki ste jih zaužili čez dan,
  • priprava strupov na izločanje skozi pot in urin naslednji dan,
  • postenje pred spanjem vodi v učinkovitejše hujšanje,
  • raven sladkorja v krvi se stabilizira,
  • večja čustvena uravnovešenost, manj nihanj razpoloženja in več energije.

Odlična dopolnitev k dietam

Dvanajsturno postenje vsako noč je odličen »dodatek« k vsaki shujševalni dieti, saj bo pospešilo hujšanje in s tem rezultate, ki si jih želite. Rezultatov ne boste samo videli, ampak jih tudi čutili. Tovrstno postenje je priporočljivo uvesti tudi, če ne sledite nobeni dieti, saj predstavlja izvrsten doprinos že tako zdravemu načinu življenja.

Kliknite na ← → za premikanje

DELI