Peugeot 3008 je eden od tistih SUV-jev, ki je s svojo edinstveno obliko in naprednimi tehnologijami hitro osvojil srca številnih voznikov po Evropi. Ta model je prvič zapeljal na ceste leta 2008, a prava prelomnica v njegovi zgodovini je bila druga generacija, ki je prišla na trg leta 2016. Takrat je Peugeot naredil velik korak naprej, saj je 3008 iz klasičnega enoprostorca postal moderen in prostoren SUV. Različica Allure s hibridnim motorjem 1.2 pa je odlična izbira za tiste, ki želijo kombinacijo varčnosti, elegance in udobja.
Elegantna zunanjost
Najprej naj izpostavim njegovo zunanjost. Peugeot 3008 Allure ima eleganten, a hkrati dinamičen videz, ki ga zaznamujejo čiste linije, velika maska in izraziti LED-žarometi. 18-palčna platišča mu dodajo pridih športnosti, medtem ko višja oddaljenost od tal poskrbi za samozavestno držo na cesti.
Pod pokrovom se skriva 1.2-litrski PureTech bencinski motor s podporo blagega hibrida. Čeprav se morda sliši majhno, ponuja presenetljivih 130 konjskih moči (96 kW) in dober navor, kar zadostuje za večino vsakodnevnih potreb. Pospeševanje je gladko, poraba pa zelo ugodna – okoli 6 litrov na 100 kilometrov. Poleg tega hibridni sistem izboljša učinkovitost v mestni vožnji, kjer je največ zastojev.
Funkcionalna notranjost
Notranjost je res posebna zgodba. Peugeotova filozofija i-Cockpit daje vozniku občutek popolnega nadzora. Majhen volan, digitalna instrumentna plošča in 10-palčni zaslon na dotik so zelo dobro postavljeni. Sedeži v različici Allure so udobni in oblečeni v kakovostne materiale, z dovolj prostora za noge tako spredaj kot zadaj. Prtljažnik s 520 litri prostornine z lahkoto sprejme večjo količino prtljage, kar je idealno za družinske izlete.
Med vožnjo se Peugeot 3008 izkaže s tihim delovanjem in gladkim podvozjem, ki dobro blaži udarce. Sistem za pomoč pri vožnji vključuje funkcije, kot so aktivni tempomat, opozorilo na nenamerno zapustitev voznega pasu in prepoznavanje prometnih znakov, kar povečuje varnost in udobje.
Prednost in slabosti
Seveda pa ima tudi nekaj pomanjkljivosti. 1.2-litrski motor morda ni idealen za tiste, ki pogosto vozijo po avtocestah ali vlečejo težje prikolice, saj pri višjih hitrostih izgubi nekaj moči. Prav tako lahko tehnologija v notranjosti, kot je odzivnost zaslona na dotik, včasih deluje nekoliko počasneje.
Na koncu je Peugeot 3008 1.2 Hybrid Allure odlična izbira za vse, ki iščejo eleganten in prostoren SUV z varčnim motorjem. Primeren je za družine, posameznike ali pare, ki cenijo udobje, varnost in sodobno tehnologijo. Čeprav ni popoln, ponuja veliko vrednosti za svoj denar.
Prednosti:
- Varčna poraba goriva: Približno 5,3 l/100 km je odlična za SUV tega razreda.
- Kombinacija zmogljivosti in udobja: 1.2-litrski motor z blagim hibridnim sistemom zagotavlja gladko in tiho vožnjo.
- Prostoren prtljažnik: 520 litrov prtljažnega prostora je zelo praktično za družine.
- Udobna notranjost: i-Cockpit in kakovostni materiali povečujejo udobje.
- Cenovno dostopnejši od e-3008: Začetna cena okoli 35.000 €.
Slabosti:
- Emisije: Še vedno proizvaja CO₂ emisije (124 g/km).
- Povprečna moč: Motor je dovolj zmogljiv za mestno in podeželsko vožnjo, a pri višjih hitrostih ali vleki prikolic izgubi nekaj zmogljivosti.
- Tehnologija lahko deluje počasneje: Zaslon na dotik je včasih nekoliko počasneje odziven.
Primerjalna tabela med Peugeot 3008 Hibrid in Peugeot e-3008:
Lastnost | Peugeot 3008 Hibrid | Peugeot e-3008 |
---|
Pogonski sklop | 1.2-litrski bencinski motor s 48V blagim hibridom, 134 KM (100 kW) | Električni motor s 210 KM (157 kW), baterija 73 kWh |
Pospešek (0-100 km/h) | Približno 10,2 sekunde | Približno 8,8 sekunde |
Največja hitrost | Približno 201 km/h | Približno 169 km/h |
Poraba goriva / Domet | Približno 5,3 l/100 km | Domet do 525 km na eno polnjenje |
CO₂ emisije | Približno 124 g/km | 0 g/km med vožnjo |
Čas polnjenja | Ni relevantno (ni priključni hibrid) | Približno 8 ur na 7,4 kW polnilnici |
Prostornina prtljažnika | Približno 520 litrov | Približno 520 litrov |
Cena | Začne se pri približno 35.000 € | Začne se pri približno 45.000 € |