Damjana Bakarič: Premagati tesnobo?! Ni lahko, vendar se da!

Damjana Bakarič o tem, kako preživeti in živeti po izkušnji, ki je ne bi privoščili niti najhujšim sovražnikom.

Ana Praznik: Bodite prijazni do drugih, in drugi bodo prijazni do vas

Z Ano Praznik, voditeljico oddaje Delovna akcija, sva se pogovarjali med snemanjem oddaje, kjer so prenavljali stanovanje družine v stiski.

Sindrom Petra Pana: ko oseba nikoli zares ne odraste …

Ali ste že slišali za »sindrom Petra Pana«? Čeprav ne gre za uradno diagnozo, je to težava, s katero se spopada vedno več ljudi.

Vlažilnik zraka v spalnici – da ali ne?

Vlažilnik zraka v spalnici se zdi tako odlična rešitev, toda če se odločite za nakup, morate upoštevati nekaj pomembnih napotkov.

Pretiravanje s kofeinom poveča nevarnost za osteoporozo

Prepogosto uživanje večjih odmerkov kofeina lahko privede do številnih težav, povezanih z zdravjem.

Berta Cáceres: »Bojijo se nas, ker se jih ne bojimo.«

Berta Cáceres, mati štirih otrok, leta 2015 dobitnica Goldmanove nagrade, prestižnega mednarodnega priznanja za izjemne okoljevarstvene dosežke, je bila namreč marca 2016 zahrbtno umorjena na svojem domu.

Kari s paradižnikom in čičeriko

Indijsko obarvana jed kari s paradižnikom in čičeriko za okusno kosilo.

Tibetanske vaje: 6 obredov za zdravje in mladost

Tibetanske vaje niso le vaje, temveč so starodavni obredi – ključ do večne mladosti, zdravja in življenjske moči.
Zdravje & prehrana5 prehranskih mitov, ki vam jemljejo energijo

5 prehranskih mitov, ki vam jemljejo energijo

MORDA VAS ZANIMA

Prvi korak za povečanje energije in prvi korak k boljšemu počutju je opustitev starih in nezdravih navad. Kateri prehranski miti dejansko zmanjšujejo stopnjo energije in oslabijo vaše počutje?

- Oglas -

Miti živila

  1. ENERGIJSKE PIJAČE

Za te je znano, da se oglašujejo kot hitra, nizkokalorična in varna metoda za povečanje energije. Vaše telo je ustvarjeno tako, da organske sestavine, ki jih dobi z vašo prehrano, predela v naravno gorivo, ne pa da se to goriva dodaja telesu umetno, z energijskimi pijačami. Če take pijače pijete prepogosto, lahko telo navadite na zunanji vir energije, namesto, da jo vaše telo samo proizvaja.

  1. NIZKOKALORIČNA ŽIVILA

Nizkokalorična živila se oglašujejo kot živila, ki vas ne obtežijo, so lahka in ne pokvarijo vašega počutja. Kako zelo smo se motili. Živila, ki imajo malo kalorij, jim je vzeta naravna maščoba, ki navadno daje okus, nadomestijo pa jo z dodatki za ojačevanje okusov, podaljšanje roka uporabnosti in sladkorjem. Čeprav gre za živila z malo kalorijami, so te kalorije slabe in kemično obdelane, ki upočasnjujejo vaše telo in nižajo raven energije. Kalorije so tudi pomembne za delovanje telesa, pomembno je le, da so kakovostne.

  1. ŽIVILA BREZ SLADKORJA

Zadnje čase se je razpasel trend z živili brez sladkorja. Tudi tukaj je potrebno biti previden, kajti možgani za delovanje potrebujejo glukozo. To ne pomeni, da lahko posežete po gumijastih medvedkih, marveč da se poslužujete sadja, vendar v zmernih količinah.

  1. SADJE SE LAHKO JE CEL DAN

- Oglas -

V prejšnji točki smo zapisali, da naše telo potrebuje sladkor, ampak če boste cel dan jedli sadje, boste prav tako brez energije, saj je v preveč sadja tudi preveč sladkorja, ki pa upočasni vaše telesno delovanje. Starejši kot postajamo, težje prebavimo fruktozo,ki jo vnesemo z vsem sadjem. Tako ta ostane v vašem telesu in hkrati upočasnjuje njegovo delovanje.

  1. JOGURT JE ODLIČEN VIR BELJAKOVIN

Ta mrzla »pijača« je velikokrat polna raznih sladkorjev, nezdravih maščob,ogljikovih hidratov, ki vašemu telesu prav nič dobro ne denejo, niti vas ne oskrbijo s potrebno energijo, marveč le nižajo raven vaše energije in slabšajo vaše počutje.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×