Embalaža iz stiropora prispeva k bakterijski rezistenci

Na problematičnost embalaže iz stiropora v povezavi z bakterijsko rezistenco je opozorila študija, ki je bila konec lanskega leta.

Aknasta koža: Značilnosti in pravilna nega

Akne so pogosta kožna vnetna bolezen, značilna predvsem za obdobje adolescence. Vendar pa niso omejene le na čas odraščanja.

Ali so edinci zares sebični in razvajeni?

V prejšnjem stoletju je doktor medicine in psiholog Alfred Adler zasnoval teorijo, v skladu s katero naj bi vrstni red rojstva vplival na naše osebnostne značilnosti.

Maska iz kave in medu za sijočo polt

Bi radi osvežili svoj obraz, nahranili kožo in odstranili odmrle celice? Maska je odlična tudi, ko je vaša koža videti utrujena ali obraz nekoliko zabuhel.

Zaščita las pred spanjem: 5 nasvetov za preprečevanje nepotrebnih poškodb las

Ali ste vedeli, da so poškodbe las med spanjem zelo pogoste, še posebej pri dolgih laseh?

5 nasvetov za kuhinjo brez odpadkov

Kuhinja brez odpadkov se zdi praktično neuresničljiv cilj. Ponujamo vam nekaj idej, kako se lotiti tega projekta.

Hujšanje za različne tipe telesa

Kako shujšati oziroma kaj jesti in kako se gibati, lahko ugotovite precej preprosto, če poznate svoj telesni tip in njegove lastnosti.

Krema za britje za občutljivo kožo

Britje lahko kožo precej razdraži, še posebej občutljivo. Pomagamo si lahko z domačo kremo, po kateri bo koža mehka in gladka.
Zdravje & prehrana5 prehranskih mitov, ki vam jemljejo energijo

5 prehranskih mitov, ki vam jemljejo energijo

MORDA VAS ZANIMA

Prvi korak za povečanje energije in prvi korak k boljšemu počutju je opustitev starih in nezdravih navad. Kateri prehranski miti dejansko zmanjšujejo stopnjo energije in oslabijo vaše počutje?

- Oglas -

Miti živila

  1. ENERGIJSKE PIJAČE

Za te je znano, da se oglašujejo kot hitra, nizkokalorična in varna metoda za povečanje energije. Vaše telo je ustvarjeno tako, da organske sestavine, ki jih dobi z vašo prehrano, predela v naravno gorivo, ne pa da se to goriva dodaja telesu umetno, z energijskimi pijačami. Če take pijače pijete prepogosto, lahko telo navadite na zunanji vir energije, namesto, da jo vaše telo samo proizvaja.

  1. NIZKOKALORIČNA ŽIVILA

Nizkokalorična živila se oglašujejo kot živila, ki vas ne obtežijo, so lahka in ne pokvarijo vašega počutja. Kako zelo smo se motili. Živila, ki imajo malo kalorij, jim je vzeta naravna maščoba, ki navadno daje okus, nadomestijo pa jo z dodatki za ojačevanje okusov, podaljšanje roka uporabnosti in sladkorjem. Čeprav gre za živila z malo kalorijami, so te kalorije slabe in kemično obdelane, ki upočasnjujejo vaše telo in nižajo raven energije. Kalorije so tudi pomembne za delovanje telesa, pomembno je le, da so kakovostne.

  1. ŽIVILA BREZ SLADKORJA

Zadnje čase se je razpasel trend z živili brez sladkorja. Tudi tukaj je potrebno biti previden, kajti možgani za delovanje potrebujejo glukozo. To ne pomeni, da lahko posežete po gumijastih medvedkih, marveč da se poslužujete sadja, vendar v zmernih količinah.

  1. SADJE SE LAHKO JE CEL DAN

- Oglas -

V prejšnji točki smo zapisali, da naše telo potrebuje sladkor, ampak če boste cel dan jedli sadje, boste prav tako brez energije, saj je v preveč sadja tudi preveč sladkorja, ki pa upočasni vaše telesno delovanje. Starejši kot postajamo, težje prebavimo fruktozo,ki jo vnesemo z vsem sadjem. Tako ta ostane v vašem telesu in hkrati upočasnjuje njegovo delovanje.

  1. JOGURT JE ODLIČEN VIR BELJAKOVIN

Ta mrzla »pijača« je velikokrat polna raznih sladkorjev, nezdravih maščob,ogljikovih hidratov, ki vašemu telesu prav nič dobro ne denejo, niti vas ne oskrbijo s potrebno energijo, marveč le nižajo raven vaše energije in slabšajo vaše počutje.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×