5 živil za krepke lase

    Kozmetični preparati, šamponi in balzami za lepe lase niso dovolj. Pomembno je tudi to, kaj vnašamo v svoje telo. Učinki uživanja hrane, ki blagodejno vpliva na lase, se na slednjih (nasprotno kot npr. na koži) ne poznajo čez noč. Na rezultate je treba počakati več mesecev, vendar so, ko se pojavijo, toliko bolj opazni. Predstavljamo vam pet živil, ki jih nikakor ne smete zanemariti, če bi radi imeli lepe lase.

    Hkrati se je treba zavedati, da na lase poleg hrane močno vpliva tudi življenjski slog: stres, malo spanja, kajenje, hormonsko neravnovesje ipd. Zato se ne osredotočati zgolj na hrano, ampak tudi na navade, ki jih lahko izboljšate s ciljem, da vaši lasje zasijejo v vsej svoji polnosti. Kombinacija »pravilne« hrane in zdravega življenjskega sloga kar kliče po lepih laseh!

    Lasje zdravje

    Losos

    Losos je poln beljakovin in vitamina D, ki sta zelo pomembna za močne lase. Vsebuje tudi ogromno esencialnih omega-3 maščobnih kislin, ki jih telo nujno potrebuje, a jih samo ne proizvaja. Prav te maščobe so eden od gradnikov las in lasišča, kjer skrbijo za pravilno hidratacijo. Losos je njihov odličen vir.

    Orehi

    Tudi orehi se ponašajo z omega 3- maščobnimi kislinami. Poleg njih so polni biotina in vitamina E, ki ščitita DNK v celicah pred poškodbami. Prav zato sta kot naročena za lase, ki so pogosto izpostavljeni soncu in drugim zunanjim dejavnikom. Tudi tablete in kapsule za lepše lase vsebuje biotin; njegovo pomanjkanje lahko povzroči izgubljanje las. Orehi vsebujejo tudi baker, ki skrbi za lepo naravno barvo las.

    Ostrige

    Tudi cink je ena izmed za lase pomembnih snovi – njegovo pomanjkanje lahko vodi v izpadanje las, povzroča pa tudi suhost lasišča. Ostrige so prepolne cinka: vsebujejo ga skoraj 500 % več kot znaša njegov priporočen dnevni vnos! Obenem so te školjke tudi dober vir beljakovin – in lasje so sestavljeni iz kar 97 % beljakovin. Brez njih telo ne more proizvajati novih las oz. dlak. Med odlične vire beljakovin sodi tudi perutnina.

    PREBERITE TUDI:  Tonik za mastno kožo z zelenim čajem – izjemno enostavna priprava!

    Špinača

    Železo, beta karoten, folati, vitamin C … vse to je dobro za lase in vse to vsebuje dobra stara špinača. Privoščite si jo pogosteje kot sicer, saj snovi v njej skrbijo za zdrave lasne mešičke in za dobro prekrvavljenost lasišča.

    Borovnice

    Vitamin C v borovnicah je ključen za cirkulacijo krvi v lasišču, tako da kri pride tudi do kapilar, ki hranijo lasne mešičke. Premalo vitamina C lahko povzroči lomljenje las.

    Povejte svoje mnenje - kometirajte