Ste pogosto nemirni in zelo napeti? V določenih primerih gre za resnejše težave, ki zahtevajo zdravniško pomoč. Včasih pa lahko zadostuje že sprememba naših vsakodnevnih navad. Ena izmed njih je ta, da poskušate uživati več hrane, ki vsebuje veliko magnezija. Zelo tipičen simptom pomanjkanja omenjenega minerala je namreč prav povečan nemir. Raziskave kažejo, da velik delež odraslih dnevno ne zaužije zadostnih količin magnezija. Če je situacija zelo resna, si lahko pomagate tudi s prehranskimi dopolnili, načeloma pa zadostuje že, da poskušate na svoj jedilnih pogosteje uvrstiti živila, bogata z magnezijem …

Hrana, ki vsebuje magnezij

Najboljši viri magnezija

Kje torej iskati magnezij, če želite najprej poskusiti z naravnimi rešitvami? Za zelo dobre vire magnezija veljajo naslednja živila:

  • špinača,
  • blitva,
  • temna čokolada,
  • bučna semena,
  • mandlji,
  • črni fižol,
  • avokado,
  • suhe fige in
  • banane.

Dodatni pozitivni vplivi magnezija

Seveda pa magnezij ne pomaga samo pri tem, da se lažje pomirimo, ampak gre za mineral, ki sodeluje pri mnogih drugih procesih v našem telesu. Povečan vnos magnezija je koristen za vse, ki imate težave s previsokim krvnim tlakom ali z glavoboli oziroma migrenami, pomagal pa bo tudi pri uravnavanju sladkorja v krvi. Obenem je to tudi mineral, ki pomaga blažiti vnetja v telesu in mišične krče, pri ženskah pa bo zmanjšal intenzivnost menstrualnih bolečin. S pogostejšim uživanjem hrane, bogate z magnezijem, boste zmanjšali tudi tveganje za depresijo, to pa je tudi odlična naravna rešitev za vse, ki se bojujete z nespečnostjo. Raziskave kažejo še, da več magnezija pomeni tudi več energije med telesno aktivnostjo. Tik pred vadbo si je tako smiselno privoščiti eno izmed zgoraj naštetih živil.