Domov Zdravje & prehrana

Zdravje & prehrana

Prispevki zdravje, prehrana, zdrava prehrana, dieta, bolezni

Jagodno-bananin smoothie

Smoothieji so gosti kašasti sokovi iz sadja in dodatkov, ki jih poznamo že skorajda vsi, saj so postali tudi pri nas že dobro uveljavljeni v zdravi prehrani.
pesin burger

Rdeča pesa v novi preobleki

Rdeča pesa je bogata z zdravilnimi učinkovinami. Vsebujejo obilico kalija, kalcija, fosforja, žvepla, joda in železa ter bakra. Vsebovala naj bi celo zdravilno snov...

Mandeljni so odlični za srce

Več mandeljnov kot pojeste, toliko bolje za vaše srce. Ta semena namreč znižujejo raven holesterola, izboljšajo vašo prebavo ter zmanjšajo možnost rakavega obolenja.Če iščete...
Ingverjev smoothie

Praznični ingverjev smoothie

Tokrat vas z ingverjevim smoothiejem popeljemo v tople kraje, da boste v veselem decembru še bolj praznično razpoloženi.
Vitamin B

Vitamin B: Lahko ga primanjkuje tudi vam!

Vitamin B sodeluje pri pretvarjanju hrane v energijo za telo. Pomanjkanje vitaminov B lahko ima resne posledice, zato moramo poskrbeti za zadosten vnos.

Pirine krpice s špinačno omako

Pripravite si okusne pirine krpice s špinačno omako in s suhimi paradižniki.
Hrana, ki redi

Zdrava živila, ki redijo

Čeprav polnozrnate žitarice, avokado ali suho sadje k živilom, ki so koristna za naše zdravje, njihovo prekomerno uživanje ne pripomore k vitki postavi, saj lahko vodijo k povečanju telesne mase.
menjava amalgamske plombe

Amalgamske plombe: Amalgam – ostanek preteklosti?

Zobni amalgam in amalgamske plombe obstajajo že zelo dolgo časa. Začelo se je okrog leta 600, ko so ga uporabljali v kitajski dinastiji Tang.
mandlji hujšanje

Z mandlji do lepše postave

Pest mandljev na dan bi lahko bil ključ do daljšega in bolj zdravega življenja, ugotavljajo strokovnjaki, lahko pa vam pomagajo tudi do lepše postave, vitkosti in manj holesterola v krvi.
solatni prelivi

Solatni prelivi za vse okuse

Solate so idelane za ljudi, ki radi zdravo živijo in za tiste, ki bi radi shujšali. Solate lahko naredite iz sveže ali kuhanje zelenjave, iz zelja, zelene solate, radiča, stročjega fižola, paprike, paradižnika, čebule, koruze, rdeče pese in še in še bi lahko naštevali.

PREDSTAVLJAMO

Kaj berejo drugi: