Naš življenjski slog postaja vse bolj stresen. Zdi se nam, da so naši urniki vse bolj natrpani, iz dneva v dan imamo več obveznosti, posledično pa se premalo gibljemo, slabo prehranjujemo in ker si želimo, da bi imel dan več kot 24 ur, premalo spimo.

Takrat pa se pojavijo težave: napihnjenost, vetrovi, zgaga, zaprtje, utrujenost in padec energije. Omenjene težave pa ne postavljajo pod vprašaj le našega zdravstvenega stanja, ampak vplivajo tudi na naše splošno počutje, samozavest, nivo energije in socialno življenje.

Situacija je mnogo bolj resna, kot se nam zdi in nikakor ni vremensko pogojena. A rešitev obstaja – priporočamo vam probiotike.

Kje tiči težava?

Ste kdaj pomislili, da se razlog za takšno stanje nahaja globoko v telesu – natančneje v črevesju? Črevesna flora ima namreč velik vpliv na številne funkcije v našem telesu. Med drugim vpliva tudi na to, kako se počutimo, koliko energije imamo, kako absorbiramo koristne hranilne snovi in kako močan je naš imunski sistem.

Da ohranimo črevesno floro zdravo, je pomembno, da so dobre in slabe bakterije v našem telesu v ravnovesju. 

Z vojsko koristnih bakterij do boljšega počutja

Črevesna flora je skupnost mikroorganizmov v našem telesu, ki so tako “dobri”, torej dobre bakterije, kot tudi “slabi” oz. slabe bakterije. Problem nastane, ko “slabe” bakterije prevzamejo nadzor in zavladajo našemu črevesju. Takrat začnemo doživljati vse zgoraj omenjene simptome, ki so lahko neprijetni in celo nevarni za naše zdravje.

Telesu lahko priskočimo na pomoč s kvalitetnimi živili, ki vsebujejo “dobre” bakterije, t. i. probiotike. Probiotiki se naselijo na stene črevesja in tam povečujejo število dobrih bakterij ter hkrati zmanjšujejo število slabih.

Probiotiki se nahajajo v fermentiranih mlečnih živilih in v fermentirani zelenjavi: jogurt, kefir, kislo zelje, repa, kumarice, zato jih je vsekakor priporočljivo vključiti na naš dnevni jedilnik.

Kdaj povečati vnos probiotikov?

Probiotiki so živi organizmi, ki na poti do črevesja naletijo na kar nekaj ovir. Žolč in želodčna kislina jih lahko zelo razredčita in celo uničita.

Zato je priporočljivo, da pri ponavljajočih se težavah posežemo po probiotičnih prehranskih dopolnilih.

Malinca je oblikovala probiotično prehransko dopolnilo najvišje kakovosti, ki poleg tega, da dokazano ugodno deluje na prebavo in pomaga vzdrževati črevesno mikrofloro v ravnovesju, krepi tudi naš imunski sistem.

Malincini Imunobiotiki vsebujejo 16 edinstvenih bakterijskih sevov, ki so združeni v kar 20 milijard probiotičnih kultur na eno samo kapsulo.

Edinstvena mešanica probiotičnih bakterij in prebiotikov (hrane za probiotike) je namreč zavarovana z DR HPMC kapsulo z zapoznelim učinkom delovanja. Kapsula poskrbi, da probiotične bakterije nepoškodovane pridejo do svojega cilja, saj se aktivirajo šele, ko prispejo v tanko črevesje.

S povečanjem absorpcije učinkovin in s tem delovanja probiotika, še dodatno skrbijo za krepitev našega imunskega sistema.

Ravno zato jih je Malinca poimenovala Imunobiotiki. Za razliko od ostalih probiotičnih izdelkov, Malincini Imunobiotiki vsebujejo 16 edinstvenih bakterijskih sevov, ki so združeni v kar 20 milijard probiotičnih kultur na eno samo kapsulo.

Jemljete antibiotike?

Zdrava črevesna flora je prva obramba pred različnimi virusi in bakterijami. Ravno ta ščiti celice imunskega sistema, ki jih je v črevesju več kot 80 %.

Antibiotiki na žalost ne vplivajo le na slabe bakterije v našem telesu, ampak uničujejo tudi dobre, torej tiste, ki nas ščitijo. Veliko ljudi namreč še vedno ne ve, da po terapiji z antibiotiki črevesna flora potrebuje kar 6 mesecev, da se popolnoma obnovi.

Z vsakim zdravljenjem z antibiotiki se namreč močno poruši bakterijsko ravnovesje med dobrimi in slabimi bakterijami v našem črevesju. To pa lahko povzroči spet nove težave.

Začaranemu krogu težav se lahko izognemo tako, da med in po terapiji z antibiotiki jemljemo Imunobiotike. 

Malincini Imunobiotiki vzpodbujajo delovanje prebavil in pomagajo pri krepitvi naše naravne odpornosti. Z uživanjem Imunobiotikov tako skrajšamo čas trajanja ter intenziteto težav.