Nič več opičjih koz?

Sama bolezen se sicer žal ne poslavlja, toda vse kaže, da se bo kmalu poslovilo njeno trenutno ime.

Pritisnite na to točko … in zaspali boste prej kot v 2 minutah

Ali zvečer pogosto težko zaspite? Gre za težavo, ki je vse prej kot redka. Pogost krivec za nespečnost je stres, vendar je lahko povezana...

Znanstveniki zaobrnili gensko mutacijo, povezano z avtizmom

Znanstvenikom, ki se ukvarjajo z iskanjem rešitve za avtizem, je uspel pomemben preboj.

7 dragocenih lekcij, povezanih s težkimi preizkušnjami

Težke preizkušnje so v življenju praktično neizogibne. Vendar se lahko tudi iz situacij, ki se zdijo na prvi pogled izključno negativne, naučimo ogromno.

5 osebnostnih lastnosti, ki lahko pokopljejo razmerje

Katere so torej tiste malce manj očitne lastnosti, ki se jih je pametno znebiti, če želite, da odnos obstane?

Zaradi globalnega segrevanja tudi vse več težav s spanjem

Ena od manj očitnih posledic globalnega segrevanja so vse pogostejše težave s spanjem.

Osvežitev doma po meri vašega astrološkega znamenja

Če trenutno niste najbolj zadovoljni s svojim domom, vendar ne veste, kako ga osvežiti, da se boste v njem počutili bolje, vam lahko pri tem pomagajo zvezde.

Zakisanost oceanov nam krade kisik

Drobni, na vodi plavajoči organizmi, ki človeštvu zagotavljajo kar približno eno petino vsega kisika, so vse bolj ogroženi.
RubrikeOglasiLjubljanske mlekarne spodbujajo družbeno odgovornost med dobavitelji

Ljubljanske mlekarne spodbujajo družbeno odgovornost med dobavitelji

MORDA VAS ZANIMA

Ljubljanske mlekarne so z nagrado S posluhom za jutri počastile kmete, ki so najbolj pripomogli k promoviranju slovenske mlekarske verige.

- Oglas -

V Ljubljanskih mlekarnah sodelujejo s kar 2200 kmeti, odnose z njimi pa negujejo tudi na tradicionalnem srečanju dobaviteljev mleka, ki se vsako leto odvije na drugem koncu Slovenije, tokrat pa so ga izvedli v nekoliko prilagojeni različici.

V letu 2020 so v Ljubljanskih mlekarnah morali razviti še tesnejše sodelovanje z dobavitelji, saj je epidemija prinesla nemalo izzivov tudi v mlekarsko panogo. Z ozirom na uspešno sodelovanje so – čeprav zaradi zdravstvenih razmer srečanja dobaviteljev niso mogli izpeljati v običajni obliki – ohranili tradicijo in se poklonili izstopajočim dosežkom dobaviteljev.

Drugo leto zapored so podelili priznanje S posluhom za jutri, s katerim izpostavljajo projekte z družbeno odgovorno noto. V letošnjem letu, ko je samooskrba postala ena velikih tem v javnosti, so priznanje namenili tistim dobaviteljem, s katerimi so še posebej tvorno sodelovali pri komunikacijskih aktivnostih v podporo potrošnji slovenskega mleka in mlečnih izdelkov.

Priznanje S posluhom za jutri za proaktivnost pri promociji izdelkov iz mleka slovenskih kmetov so prejeli:
– Simona in Jernej Strašek
– Romana in Anton Koren
– Katica Prezelj z družino (kmetija pr’ Kendu)
– Janez Rosc z družino (kmetija Spodnji Strmčnik)
– Janez Lapanje z družino (kmetija Krnčan)

- Oglas -

Zadnje tri kmetije so sodelovale pri komunikacijski akciji Okus po domu se začne pri nekom doma, ki jo potrošniki spremljajo tako v TV oglasih kot na digitalnih platformah. V kampanji predstavljajo zgodbe iz zakulisja nastanka Alpskega mleka in s tem zgodbe slovenskih kmetij, kjer že generacije pridelujejo kakovostno slovensko mleko in kjer vsaka krava nosi svoje ime.

Priznanje S posluhom za jutri je bilo med dobavitelji zelo dobro sprejeto, Ljubljanske mlekarne pa ga bodo svojim dobaviteljem podeljevale tudi v prihodnje in s tem spodbujale njihova raznolika družbeno odgovorna delovanja.

V Ljubljanskih mlekarnah so tradicionalno podelili priznanja in nagrade tudi za največ proizvedenega mleka ter za najbolj kakovostno pridelano mleko.

Nagrado za največ proizvedenega mleka v kvotnem letu 2019/20 so prejeli:
1. mesto: Vinko Bogovič, 1.739.310 litrov
2. mesto: Jernej Strašek, 1.298.153 litrov
3. mesto: Romana in Anton Koren, 1.238.696 litrov

Nagrado za najbolj kakovostno pridelano mleko v kvotnem letu 2019/2020 so prejeli:
1. mesto: Milan Kelšin
2. mesto: Peter Gros
2. mesto: Franc Trebušak

Ker se izkušnje, kot je udeležba na srečanju dobaviteljev mleka, ne da reproducirati, so ob danih razmerah vsem svojim dobaviteljem pripravili nekaj drugačnega – prav poseben virtualni ogled poti mleka od kmetije do izdelka, ki so si ga lahko ogledali s priloženimi 3D očali.

Ljubljanske mlekarne so sicer že v maju sodelovale v akciji Slovensko mleko nas povezuje, v kateri so nekatere največje slovenske mlekarne in trgovci družno organizirali mesec slovenskega mleka in nabor priljubljenih izdelkov ponujali po znižanih cenah. S kampanjo so spodbujali potrošnike, ki so pomemben člen v mlekarski verigi, naj posegajo po slovenskih mlečnih izdelkih in tako doprinesejo k njeni stabilnosti.

NAJNOVEJŠE

Spletna stran za pravilno delovanje uporablja piškotke. Z uporabo spletne strani se strinjate z z uporabo piškotkov in splošnimi pogoji poslovanja. Podrobne informacije o uporabi piškotkov na tej spletni strani so na voljo s klikom na nastavitve .
V redu
Več ×
×