Domov Zdravje & prehrana Hormonska dieta – Hujšanje s pomočjo hormonov in

Hormonska dieta – Hujšanje s pomočjo hormonov in

    3
    Pin It

    Hormonska dieta oz. hujšanje s pomočjo hormonov se začne z diagnostiko hormonov iz sline. Shujšajte s pomočjo hormonov, saj je ravno od njihovega ravnovesja odvisno ali boste lahko shujšali in željeno težo tudi obdržali. V uravnoteženju hormonskega ravnovesja je skrivnost, da lahko dolgoročno izgubite težo in maščobne obloge. Da se boste maščob dolgoročno znebili, si zagotovite prehranski načrt, prehranske dodatke in telesno vadbo, prilagojeno vašim hormonskim vrednostim. Le tako se boste lahko uspešno spopadli z nadležnimi kilogrami in boste kasneje želeno težo tudi obdržali.

    Glede na vaše vrednosti boste dobili priporočila glede prehrane, dodatkov, vadbe, nakupovalne napotke in recepte ter številne druge napotke. S temi napotki in priporočili, ki bodo prilagojeni vašim hormonom, boste zagotovo izgubili nadležne kilograme in želeno težo tudi obdržali s hormonsko dieto. Izguba teže je neposredno povezana z ravnovesjem hormonov v vašem telesu, saj hormoni narekujejo vsak vidik izgube teže, od apetita po hrani, do tega, kje se bodo vaše maščobe shranile.

    Hujšanje

    Hormonska dieta – pravila so preprosta

    Če jeste hrano, ki uravnava vaše hormonsko ravnovesje, če ste telesno aktivni ob vadbi, ki je prilagojena vašim hormonom, če jeste hrano, ki ob določenih urah vzpodbudno deluje na vaše hormone in če si zagotovite tiste naravne prehranske dodatke, ki so za vaše hormonsko ravnovesje potrebni, potem boste dosegli hormonsko ravnovesje in s tem izgubili nadležne kilograme, pri čemer vam bo pomagala hormonska dieta. S hormonskim ravnovesjem pa boste ob enem poskrbeli za ostalo vrsto težav – prebava, kronične bolezni, težave s kožo, nohti, lasmi…, ki so prav tako odvisni od hormonskega ravnovesja

    Dokazano je, da sta povišan estrogen in kortizol krivec za debelost pri ženskah in moških.

    Dominacija estrogena je prav tako posledica izpostavljenosti ksenoestrogenom preko hrane, vode in okolja (sintetični estrogen, pridobljen iz naftnih derivatov). Sintetična oblika, imenovana xenoestrogen, je industrijski derivat, ki ga najdemo v zraku, čistilih, losjonih in šamponih, vodi in hrani. Naravni estrogen, imenovan fitoestrogen, najdemo v rastlinah, zeliščih en ekstraktih.  Ko se ta dva združita v telesu, prežameta telo. Xenoestrogen v plastiki povzroči prezgodnje menstruacije pri mladih dekletih. Sojini izoflavoni povzročijo agresijo in antisocialno vedenje pri opicah in poženijo moške opice. Prav tako debelost zviša nivo estrogena, uživanje soje pa raka na dojkah. Hrana, ki jo uživamo se je bistveno spremenila, od oreščkov, stročnic, semen, rib in sadja do bistveno predelane hrane z aditivi, ampak naše telo je ostalo isto.

    Nikoli prej nismo bili izpostavljeni takšnim količinam estrogena v hrani, zato se grižljaj za grižljajem usmerjamo proti izumrtju.

    Da bi celoten proces nekoliko upočasnili, lahko blokirate estrogen z uživanjem nekatere hrane, s primerno vadbo, ki je napisana glede na naše vrednosti hormonov in z uporabo nekaterih naravnih dodatkov, s čimer boste dolgoročno shujšali, poskrbeli za lepši videz, več energije in bolj kakovostno življenje.
    Najbolje, kar lahko naredimo je, da si stestiramo vrednosti hormonov iz sline – najbolj optimalen prikaz vrednosti hormonov, saj meri proste hormone, ki dejansko vplivajo na naše delovanje, in si nato na podlagi vrednosti estrogena, progesterona, kortizola in testosterona zagotovimo prehrano in vadbo, ki bosta pomagali uravnati delovanje naših hormonov in nam bosta pomagali shujšati – dolgoročno.

    Kadar gre za presežek estrogena, ki je poleg kortizola glavni krivec za nabiranje maščob, je potrebno je uživati hrano, ki ne vsebuje estrogena. Večina diet je zelo restriktivnih in ne nudijo dobrih rezultatov, saj vsebujejo sojine proteine in druga estrogenska živila, po katerih smo bolni in napihnjeni.
    Pri presežku estradiola na progesteron vam priporočamo anti-estrogensko dieto oz. za spremembo zaužitih živil. Potrebno je izločiti hrano z veliko vsebnostjo estrogena, saj je prav ta krivec, da ne izgubimo maščobe in se spopadamo s številnimi težavami in boleznimi. Veliko žensk prisega tudi na korenino maca, ki uravnava hormone v telsesu.

    Anti estrogenska dieta je enostavna in okusna. Vsebuje tri pomembne točke: pomembno je uživati hrano polno sveže zelenjave in sadja, oreščkov, stročnic, jajc, semen in divjih rib. Ukiniti je potrebno vso procesirano hrano ter uživati čim bolj organsko hrano ter se izogibati sintetičnim dodatkom.
    Dieta se začne s 3-tedenskim programom, kjer prvi teden razstrupimo jetra, ki so pomembna za presnovo maščob in ogljikovih hidratov, pomembnih za energijo.

    Prva faza je na osnovi sokov iz svežega sadja in zelenjave, rezultati pa so vidni že ob koncu prvega tedna.
    Druga faza se nadaljuje na anti estrogenski hrani, začno pa se uživati tudi polnozrnati izdelki, stročnice, oreščki in semena.

    V tretji fazi se doda tudi ostala hrana, uživajte več sadja in zelenjave, kot mesa. Zamenjajte sojino olje za olivno, konopljino ali laneno. S takšno dieto boste izgubili še tako trdovratno maščobo in stopili maščobo okoli trebuha.

    Priporoča se uporaba naravne progesteronske kreme, DHEA kreme in zelišč, kot je Vitex.

    Hrana, ki zavira nastajanje estrogena

    Hormonska dietaPomembno jo je upoštevati pri raku dojk, PMS, policističnih jajčnikih, fibrozi, raku prostate in pri debelosti.

    • Jagode
    • Brokoli
    • Ajda
    • Zelje
    • Agrumi
    • Koruza
    • Fige
    • Sadje (razen jabolk, češenj, datljev in granatnega jabolka)
    • Grozdje
    • Stročji fižol
    • Melone
    • Proso
    • Čebula
    • Hruške
    • Ananas
    • Buče
    • Tapioka
    • Beli riž

    BELA MOKA- če je pšenica na listi prepovedanih živil, torej bogatih z estrogenom, zakaj je bela moka na listi živil, ki blokirajo absorpcijo estrogena? Ker vsebuje gluten, ki se prilepi na resice črevesja in tako blokira absorpcijo estrogena. Torej ima gluten tudi dobro stran.

    Hormonska dieta

    V prehranski načrt, prilagojen vrednostim vaših hormonov, je vključeno:

    • analiza dveh hormonov (estradiol, progesteron, testosteron, kortizol)
    • prehranski načrt glede na vrednosti hormonov za en mesec
    • priporočila glede prehranskih dodatkov glede na vrednosti hormonov
    • priporočila glede primerne telesne aktivnosti/vadbe, glede na vrednosti hormonov
    • vrsta ostalih, potrebnih informacij
    • možnost avetovanja po telefonu
    • ponovni obisk po enem mesecu

    Preberite tudi, kakšne so posledice jemanja umetnih hormonov in kontracepcije.

    Alja Dimic

    Pin It

    3 KOMENTARJI

    1. Kje pa se opravi analiza? Nisem zasledila nobenih konkretnih podatkov, kdo to dela in kje in predvsem koliko stane.

    Pusti sporočilo